søndag den 13. maj 2012

Gaver

Min fødselsdag i går blev fejret i mindre stilhed. Manden min fik lov at sove til klokken ti og jeg selv stod op med børnene. De var dog så søde ved deres mor at det først var 7.15 de vågnede. Efter jeg havde fået min mand op brændte han rundstykkerne på. Godt jeg allerede havde spist havregryn :-) Lykken blev dog gjort med en tur i Ikea og rødvin efter børnene var lagt i seng.

I dag gik det god anderledes til. Min familie kom til brunch og kage og det var hyggeligt. Jeg har taget lidt billeder af mine gaver.
 Flot dug fra Susanne Schjerning


Mega flot vase fra min mand og børn. Mærket er Finnsdottir

Fine øreringe i plexi

Fin fin lysestage. En samling er startet.

Yndlingsmascara fra YSL

 Ny orkide

Iphoneholder til armen når der løbes. Nu er der ingen vej tilbage!

En blomst mere

 Lidt godt fra egen have

Det er alligevel ikke så ringe at fylde år og blive 31 :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen - dejligt at du fik taget springet - det giver mig også fornyet tro på, at det rent faktisk kan lade sig gøre at få tid til at blogge selvom man har to børn! Og også tillykke med fødselsdagen - du har godt nok fået mange fine gaver :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-) Og ja tid har jeg efterhånden... Nu er spørgsmålet bare om jeg kan fastholde bloggen:-)

      Slet