søndag den 10. juni 2012

Genbrugsfund

En pålægs-skæremaskine. Jeg gav 75 for den og den er næsten udelukkende købt på grund af den flotte mint-blå farve. Kunne slet ikke stå for den. 

To lettere brugte smørebrætter. I virkeligheden har vi rigeligt. Det er jo begrænset hvor mange vi bruger af gangen, men farven var anderledes end dem jeg plejer at finde, så de kom også med hjem.

En orange plasticskål fra Kold.

To Erik Kold dåser

En perleplade og tegnedimser til drengene.

Og så dette fantastiske massage-apparat til den nette sum af 20 kr. Den virker fint, måske lige en smule voldsom. 


I torsdags var vi i genbrugsbutikker (eller i to i hvert fald). Det blev til lidt, men ikke de vilde fund. Her i weekenden har den store dreng været på overnatning hos mormor og morfar og vi har for en stund nydt kun at være forældre til et barn. Ugen der starter i morgen byder på arbejdsdag i institutionen, eksamen for min mand, forhåbentlig en jobsamtale til ham også, besøg af gammel veninde jeg ikke har set siden september og sidst men ikke mindst skal jeg hele weekenden til Århus til North Side med tre veninden. Jeg GLÆDER mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar