mandag den 17. september 2012

Bryllup

I lørdags var vi til bryllup på min svigerinde og svoger. De skulle giftes på Århus Rådhus. Det var første gang jeg var på det rådhus. Og hvad det ikke indeholder udenpå har den til gengæld indvendig. Fuck det var flot indvendigt. Jeg har desværre ikke så mange billeder derfra da det hele gik lidt stærkt, der var mange mennesker og to ivrige unger. Billederne er fra selve vielsesrummet. Vægudsmykning, sejt gulvtæppe og det smukke brudepar. Mine forældre hentede børnene halv otte så de voksne kunne feste. Og det kunne de. Helt til 04.30. Så vi var lidt trætte igår.

2 kommentarer:

  1. Altså! Nu er vi jo nogle som også synes det er fantastisk smukt udenpå. Måske man skal være århusianer for at kunne se det...

    SvarSlet
  2. Jaaa, måske man skal være århusianer for at synes det:-) Men jeg synes uret er flot!

    SvarSlet