mandag den 9. juli 2012

Ferierejseri og en anbefaling

I weekenden har vi været i København. Det blev til et besøg på min vens café Lækkerier og en lille gåtur rundt i den fine by. De fleste af vores venner bor i København og man kan ikke andet end at blive en lille smule forelsket i byen. Men vi har truffet vores valg og købt drømmehuset i Aalborg og sådan må det være! Caféen Lækkerier må jeg anbefale på det groveste. Helt objektivt;) er det en fantastisk café med hyggelig indretning, god stemning og ikke mindst lækkert, lækkert mad og god kaffe:)
Nu hedder det Århus de næste par dage. Snart går turen hjemad igen inden vi drager mod Thy. Ude godt men hjemme er altså bedst. Og jeg glæder mig til vante omgivelser, ikke-hyper børn som ikke mangler mindst 2 timer af deres nattesøvn hver nat. Og min egen seng:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar