søndag den 29. juli 2012

Sidste dag

I dag er sidste dag af vores ferie. Det har været en god en af slagsen men jeg skal ikke være for fin til at sige at jeg glæder mig til hverdagen og ikke mindst i morgen hvor jeg skal på arbejde og nogle andre skal passe mine børn. Tror jeg tager et par timer ekstra bare for at nyde det! For jeg er lidt træt. Træt af for lidt søvn, børn der skændes, børn der slås, de evige argumenter med en 5.årig der ikke tager et nej for et nej før vi har haft en diskussion, træt af de uendelige spørgsmål, træt af at have forældreansvar 24/7 men allermest træt af at ferien er slut. Kunne godt bruge en uges ferie hvor børnene var i institution og manden og jeg hjemme:-)

Blomsterne er fra vores have og reddet fra hækkeklipperen og monsunregnen. Billedet af toiletrullen der er dyppet i vand kender Frederik BESTEMT ikke noget til;-) Kagen bagte jeg i fredags. Det er en trøstekage fordi ferien er slut. Dem der kender mig ved at jeg ellers aldrig bevæger mig ud i køkkenet for andet end at vaske op. Så stor ting for mig at bage en kage!

God søndag. Og lidt vil vi drage til 5.års fødselsdag i et kolonihavehus. Bare vejret det holder tørt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar