torsdag den 16. august 2012

Cirkus

I søndags var hele familien i cirkus summarum. Det var en fantastisk tur. Vejret var dejligt, børnene var dejlige og cirkus var dejlig. Vi startede dog hårdt ud. Til fest i kolo lørdag aften synes jeg lige at jeg skulle drikke en irish coffee lige inden sengetid. Så jeg kunne selvfølgelig ikke sove. Så efter 2,5 timers søvn var det op og være glad mor. Nå men togtur til Århus gik fin. Og cirkus var rigtig godt. Begge børn syntes dog skiftetvis at det var rimelig uhyggeligt. Og jeg er ikke sikker på vi taget afsted igen næste år. Tror de skal være lidt større. Men det er ikke cirkusets skyld:)

Det andet billede er af skænken i stuen. Jeg lovede mig selv at det ikke skulle være afsæt til rod mm. Synes ikke lige det holder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar