mandag den 6. august 2012

Stilhed

Her er lidt stille. Undskyld. Men hverdagen har ramt os og jeg er lidt træt. Men det skal ikke afholde mig fra at poste nogle billeder. Og så er vi blevet brænd af, af Osuma! De skulle være kommet mellem 16-19 men mad til hele ugen. Og de har ikke været her endnu. Nu er jeg sur!!! Og kryds lige fingre for min mand på onsdag hvor han skal til jobsamtale. Tak:)

Billederne er af fodbad til børnene. Lidt billeder taget af Frederik og så et billede af Frederiks præstation på toilettet i går:)

4 kommentarer:

  1. Du skal ikke undskylde. Hverdagen slår værre end rom og cola før en ungdomsskolefest.
    Jeg krydser fingre og sender de bedste tanker efter din mand på onsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Din beskrivelse er helt rigtig! Og vidste slet ikke du læste med:)

      Slet
  2. Arj, OSUMA! Det var da skuffende, og mig der talte så pænt om det. Kom de senere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lang historie. Men jeg avede bestilt med Rasmus' mail. Og da jeg så tjekkede min om aftenen efter at have bandet over dem så jeg de pga sygdom var forsinket. De skulle være kommet mellem 16-19 men kom først 23. Og så var gulerødderne lidt dårlige:(

      Slet